Vizuálna identita

windsurfing_podstranka

Ak by sme mali zrátať, aké logá používa Orava a koľko ich je, dalo by to zabrať. Preto sme sa rozhodli zjednotiť to a vytvoriť jasnú
a jednotnú vizuálnu identitu nášho regiónu.

divider

Inšpiráciou nám bola pieseň Na Orave dobre, na Orave zdravo, ktorú pozná každý. Práve jej slová presne vystihujú to, akí sme. Nemáme najvyššie hory ani najviac akvaparkov, zato sa pokojne môžeme nazývať Škandináviou Slovenska a chváliť bohatou kultúrou či krásami prírody.

Logo značky Na Orave dobre vychádza z tvaru nášho regiónu. Okrem neho značka ponúka aj možnosť pracovať so sloganom ďalej (napríklad: Na Orave dobre, na Orave huby, na Orave windsurfing, na Orave turistika, atď.) a obsahuje špecifický symbol pre každý okres. Pre Námestovo priehradu, Tvrdošín hory a Dolný Kubín hrad. 

Súčasťou novej identity je aj návrh jej propagácie. Vymysleli sme tri typy online a tri typy offline kampaní. Využiť na ne vieme napríklad obecný rozhlas či webstránky Youtube, Tinder alebo TripAdvisor. 

Online kampaň Na Orave dobre

online_kampan

 

Na projekte vizuálnej identity pracovali:

 Jakub Ptacin
Jakub Ptačin

 stano_luzbetak
Stano Lužbeťák

 emil_myjavec
Emil Myjavec

  eva_labikova
Eva Lábiková

 

Ak ťa projekt zaujal a chceš ho realizovať,
napíš nám na info@namestovobuducnosti.sk

 

This slideshow requires JavaScript.